Nem tudok levelet küldeni, T-online előfizető vagyok

A probléma leírása

  • Nem tudok leveleket küldeni,
  • leveleket tudok fogadni,
  • T-Online előfizető vagyok (ADSL csomagom van, fix IP cím nélkül)

A probléma oka

A T-Online 2008. július eleje óta szűri a levélküldő szerverek elérésére használatos hálózati forgalmat (SMTP: TCP 25-ös port). Indoklásuk szerint a cél a hálózatukon keresztül küldött SPAM mennyiség csökkentése. Lépésük hatására minden olyan ügyfél, aki dinamikus IP című kapcsolatról bármilyen külső szolgáltató levélküldő szerverét kívánja használni, jelenleg ezt nem tudja megtenni.

Megoldások

Az alábbi lehetőségek adottak a levélküldés újra működésre bírására:

T-Online levélküldő szerverének használata

  • a levelező programban az egyes e-mail postafiókok beállításánál módosítani kell a kimenő levelek kiszolgálója beállításait (és csak azt!) a T-Online által megadott módon.

A szűrés feloldása a T-Online ügyfélszolgálatán

  • Az SMTP port szűrése a T-Online ügyfélszolgálatán feloldható,
  • ennek megtörténte után használható tovább a levelezés az eddigi beállításokkal.

Webmail

Levelező kliens átállítása

  • a Kimenő levelek kiszolgálójánál megadott, alapértelmezett 25-ös portot írd át 2225-re, azt nem korlátozza a T-Online (bővebben lásd az e-mail fiókok beállításait).

Kapcsolódó bejegyzések

e-mail

2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  
2014/03/20 22:28  

Webmail

Print/export
QR Code
QR Code Nem tudok levelet küldeni, T-online előfizető vagyok (generated for current page)